YEEEEEEEEEEES!

  • Matspjälkningsorganen - PROV
  • Cirkulationsorganen - PROV
  • Urinorganen - HEMTENTA
  • Mikroorganismer - Skriva om någon infekktionssjukdom - INLÄMNING
  • Hygien - Beskriva hygienrutiner som behövs för att förhindra smittspridning - INLÄMNING
  • Farmakologi - INLÄMNING
  • Farmakologi - PROV
  • Första hjälpen och katastrofberedskap - INLÄMNING 


    Prov i farmakologi skrevs i morse och jag väntade nervöst och oroat i knappt en timme på svar, det kändes inte bra när jag lämnade skolan nämligen. (kändes konstigt att gå till skolan för att skriva ett prov när alla andra elever var där för att springa ut och "aldrig" mer komma tillbaka till skolan igen.)
  • ...och nu precis fick jag reda på att jag blev godkänd på provet! Det känns så jäkla gött. "Bara" ett prov kvar. Snälla alla som läsare, håll en tumme på måndag morgon åt mig och önska att jag ska klara provet så att jag sen kan ta ett välbehövt sommarlov!!


    Vad har du på ♥ ?

    Vad har du på ♥ ?

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)


    URL/Bloggadress:


    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0