Nu kommer sista skolinlägget för några månader...

Har precis kommit hem från skolan och från den sista skrivningen innan "sommarlovet". Som jag skrev på facebook så tycker jag faktiskt att jag förtjänar ett godkänt, även om det är ett godkänt -. Om det inte blir godkänt blir det till att skriva det i augusti istället och det känns ju rätt så tråkigt att ta upp medicin-boken igen bara för att läsa på igen till detta prov. Nej, nu attans håller vi tummarna att det är godkänt och att jag snart får reda på resultat så jag slipper vänta nervöst.


Strax ska jag kila iväg till mormor för att en gång för alla ta del av hennes hemliga knep till världens godaste köttbullar. Anteckningsblock följer med, här ska inget slinka igenom, allt ska antecknas =)





UPDATE: Resultatet är här, provet blev GODKÄNT!!!! Nu väntas det spänt på betyg i kursen...godkänd måste jag ju bli i alla fall.




Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0