Vad gör jag på min ledighet? Fort.

Idag har jag och Emelie var i Halmstad och gottat oss på Tylösand. Så härligt och perfekt sommarväder, inte för varmt och inte för kallt. Inte för mycket moln och inte flr lite moln. Inte för mycket vind och inte för lite vind. Alltså perfekt. Vattnet var underbart. Som ni förstår så har vi haft det jätteskönt och såklart bränt oss (eller jag åtminstone är rätt röd, hur är det med dig Emelie?) aningen.

KAFFET, var med! =D och jag hade även med fudgen som jag ännu inte har käkat upp, men det är inte långt kvar nu till långpannan är slut, hihi.

Efter flera timmar i solen (och i kö) så åkte vi in till Halmstad och gick in på Scandic hotel och frossade oss i räkor. Så underbara räkor...mums. Sen kördes det hem igen, inte en minut försent för vi båda var rätt trötta och möra.

 

 

 

Bilderna kommer från Emelie's braiga kamera!


Vad har du på ♥ ?
Postat av: Emelie

Kan bara konstatera att röd är ju också en färg...

2010-07-20 @ 23:04:55

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0