Vad gör jag på min ledighet? Fort. (mobilbilder från de senaste dagarna)

I fredags hjälpte Fidde, Richard & Emilie med deras altan. Lukas drog sitt strå till stacken också =)...

 

När Emilie fixade och donade med maten så passade jag på och gosa lite med Lukas =)

...medans grabsen fortsatte att gräva lite.

 

 

 

Idag var jag och Emelie i Värnamo och fikade...

 

Sen gick vi till Apladalen och tittade på djuren. (Jag kan inte låta bli och sjunga i mitt huvud: "Apladalen, i värnamo", varje gång jag hör eller säger apladalen ; ))

Det kanske inte syns så bra på bilden men det är en jättesöt kaninunge...


 

och så tittade vi på fåren...


Vad har du på ♥ ?
Postat av: emelie

Åh vad söta de är som står på rad med huvudet mellan ribborna (pinnar, bräder... vad säger man om smålndsstaket?).

2010-07-27 @ 12:25:06
Postat av: lisabeth

Haha, jag trodde du menade fidde och rille först =). Men antar att du menar fåren?! Ingen aning om vad man kallar de i staketen.

2010-07-27 @ 15:57:56
URL: http://lisabeth.se
Postat av: mamma

Smålandsgärdsgård heter det!!!

2010-07-27 @ 16:29:42
Postat av: Anonym

haha inget ont om grabbarna men det var fåren jag menade ja =)

2010-07-27 @ 18:22:46

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0