Min älskade orkidé

Min mamma är mästare på att sätta fart på orkidéer igen, har vi märkt. Just nu blommar det i hela huset och de är så himla fina. Och inte nog med att hon har fått alla sina att blomma om, hon har fått min vackra att blomma om. Det trodde vi aldrig, och absolut inte att den skulle se exakt likadan ut. Den är så speciell och så udda. Me love. Jag låter den vara hos orkidé-mästarinnan istället för att ta dö på den här hemma i värmen. Men jag bjuder på en bild...

Så här såg den ut 2009 i April...



Vi kan säga att den "dog" eller vissnade strax efter detta kortet :(



Men nu, 2010 i Juli är den på gång igen och ser nu ut så här...

Två blommor och någon knopp. =)


Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0