Igår var ingen vanlig dag, för det var

...pappis födelsedag! Grattis, grattis!

Jag ringde till honom igår och grattade honom te' de 55åren, men orkade inte med en announcement här på bloggen. Så det kommer idag istället. Han och mamma har det nog toppen i Polen, verkar vara mysigt. Blir lite avundsjuk, jag vill också åka på semester till något land utanför Sveriges gränser. Det behövs verkligen!! Men med noll pengar-stasch så får semester vänta till hösten då lön och skattepengar kommit =)



På tal om Pappa och resor. Här är vi i Thailand, på Koh Chang och njuter av solnedgången.

 

 

Tycker denna bilden är så fin. Tror att det var samma kväll som vi två gick och skulle äta, och jag beställde "som vanligt" pizza och efter ett tag ser vi att det kommer en snubbe på moped och skojar redan då om att "Haha, nu kommer nog min pizza, haha." När killen går av sin moppe har han i sin hand två kartonger som liknar pizzakartonger och med de går han in i köket. Strax efter det serveras min pizza och även en annan på restaurangen som beställt pizza. Haha. Det är en rolig historia. Alltså tror vi att resturangen beställer pizza delivery från något annat ställe, festligt. Hihi.




Vad har du på ♥ ?
Postat av: Papps

Tackar igen för ihågkomst. Härligt kort, härlig resa

2010-07-02 @ 21:52:17

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0