Åh jag måste titta på hela "Pippi på rymmen" snart!

 

Så himla underbart. Konrad! Älskar snacket om tvätta örona.

 

Konrad: Du, varför vill du tvunget att jag ska tvätta örona?

Annika: Jo för jag vill inte att du ska gå där på vägarna, ensam och lortig. Så, ja, Ensam.

Pippi: Han blir väl inte ensamare för att han är lortig i örona heller?

Konrad: Förresten så går jag inte, jag cyklar.

Annika: Men man kan väl vara ren i örona för de va?

Konrad: Ah, vi får se hur det blir med de där. Antingen så tvättar jag örona eller också så tvättar jag örona inte.

 

...men slutet är ju ändå bäst när Konrad slutar konversationen med "Mmm...plopp plopp". HAHAHAHA!

 

 

 

(Mamma, det var nog för att

du inte hade tvättat örona som

jag tyckte du såg så "ensam och

lortig ut" i svampskogen, Hihi.)


Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0