Lisabeth ska sova = kaos

Varför ska jag alltid "dagdrömma" om...

1. att jag trillar framför tåget

eller...

2. att jag trycker ner fingrarna för långt i matberedaren så de hamnar i de vassa bladen

eller...

3. att jag slinter på bandsågen (som jag använda sååååå ofta!) och sågar av fingrarna

...när jag ligger i sängen och ska sova?!?! Kan någon säga mig detta? Jag förstår inte.
Det börjar alltid med den vanliga "det känns som om jag faller"- känslan när jag ska försöka sova men snabbt urartar det och jag kan bara inte få slut på de sjuka tankarna och de mest absurda skräckscenarierna kan utspelas i huvudet...
De här ovan var bara en liten del av tokigheterna som försigås i min skall om natten!

Varför kan jag inte tänka på små får som hoppar över gärsgårdar?

Vad har du på ♥ ?
Postat av: Isa

hahaha! men Lisabeth! det låter lite som tvångstankar.. stackars dig! hoppas att det inte är så varje natt för dig. kramar

2010-01-15 @ 13:57:07
URL: http://isabelleemilsson.blogg.se/

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0