2010-01-11

Nu så har skolan dragit igång på riktigt igen. Visseligen har jag försökt plugga i några dagar förra veckan, men utan något bra resultat. Imorgon är det två prov och en redovisning som gäller och jag kan bara inte koncentrera mig och få in det jag vill ha in i hjärnan. Det går bara inte. Jag kör på den taktiken som jag gjorde i gymnasiet, "det jag har lärt mig har jag lärt mig på lektionerna, och det finns därinne i huvudet någonstans", vilket inte gav så jätte bra betyg men men. Det går bara inte att gå in det i hjärnan helt enkelt.

Redovisningen har jag inte ens hunnit fokusera på ännu.

Men en rolig grej är att jag i alla fall fick VG i Historia B och i Samhäll B!

Vad har du på ♥ ?
Postat av: Ida

Bra jobbat lisabeth! Du är duktig!

2010-01-11 @ 23:02:39
Postat av: Emelie

Det kommer att gå finfint, Lisabeth! Kram

2010-01-11 @ 23:11:47

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0