Gone with the Wind

Vilken underbar filmkunskap-lektion jag hade idag...Vi började kolla på "Gone with the Wind", åh jag älskar den filmen. Jag kom på mig själv med ett stort brett leende när jag satt och tittade på filmen i skolan. Den är så himla charmig, och Rhett Butler, m m m. Och kläderna, ahhh jag blir tokig. Varför går man inte klädd så nu?!

Tyvärr blir det ju inte att man ser den så ofta för den är typ 4timmar lång. Vi kommer att se lite varje gång på lektionerna =) Dock tror jag att jag kommer ta och se den på sportlovet för jag tror inte att jag kan hålla mig tills nästa lektion.

Kanske ska ta ett klassiker-marathon i veckan med "Gone with the Wind", "The Sound of Music" och "Casablanca".






Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0