2 år

På lördag har vi bott i denna lägenhet i 2 år. Det är inte förens nu som jag börjar trivas...saker börjar komma på plats men vissa saker fattas fortfarande. Men det som är det bästa av allt, är att jag IDAG äntligen hittat en bra inställning på elementen. Thank you, GOD! De är alltid så kokheta så att svettas och alla blommor dör. Men nu så har mamma och jag pillat lite på dem. Sen kom jag på att jag för ett tag sedan fick ner värmen på det i sovrummet så jag gick för att titta hur det var inställt och vips så gjorde jag samma inställning på de andra tre. Jag vet, jäkligt enkelt, det kunde jag gjort för läääännnngggeee sedan men jag har inte tänkt så långt. Så nu är elementerna inställda på en behaglig värme och förhoppningsvis så ska jag göra något åt draget vid fönsterna så behöver inte elementen värma upp så mycket alls.

Skit tråkigt inlägg, jag vet.

Vad har du på ♥ ?
Postat av: Anonym

Tummen upp

2010-12-14 @ 15:30:35

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0