Jag har...

3713bb9e1298dd163e4a63633e9b8ec0.png

Kolla varifrån!

Jag har inte kunnat sova inatt... Var uppe 3-4 vändor innan jag till slut gick upp kl. 5. Jag fick för mig att om jag har så mycket energi över så att jag inte kan sova så kan jag la använda det till att träna lite. Dum man blir av en sömnlös natt! 

Men men, jag testade mig på Zumba som jag har fått låna av Emilie. Gash, jag visste att jag inte var någon höjdare på det där med dans o koordination, men seriöst så jäkla dåligt trodde jag inte att någon kunde vara!!! Jag kan inte att göra två saker samtidigt! 
Inte nog med att jag är sämst på att dansa utan typ två minuter efter att jag börjat och röra på fläsket så hör jag något ljud, (tilläggas kan att jag hade tvn på mute så jag inte skulle väcka alla i huset!) och jag börjar titta runt omkring mig o undrar vad det kan vara. Jag lyssnar mot DVD-spelaren för o se om det kommer därifrån men så fort jag slutar att röra på mig o står helt still så är det helt tyst. 

Det som lät var alltså, mina knän och ljumskar som knakade, smällde o levde medans jag rörde benen OCH det pep i mina luftrör! Det var pipet och väsandet från mina luftrör som tog längst tid att spåra. Det var ett redigt läskigt ljud. Det är så synd om mig, jag kan inte träna :)


Vad har du på ♥ ?
Postat av: adisa

haha nee de e inte han exet, nån hon växt upp me.. exet däremot ringer o e arg för hon lagt en förbannelse över honom så han inte kan komma över henne hahahah.

2010-04-07 @ 13:47:19
URL: http://mekicadisa.blogg.se/

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0