Jag är otrogen...

mot min trogna webläsare, Internet Explorer! Jag trodde aldrig att denna dag skulle inträffa men det gjorde den för ett par veckor sedan. Jag lackade på att Internet Explorer hela tiden var så trött och kinkig och aldrig ville det jag ville, när Fidde yppade att han hade övergett Internet Explorer för Mozilla Firefox. Jag hade alltid haft argument för att stanna hos Internet Explorer när andra sagt att jag ska lämna, men nu finns det inga argument kvar. Inte när Mozilla Firefox kan erbjuda ett sånt vackert utseende, det är oslagbart OCH så är det utbytbart, helt underbart!

Jag kommer fortfarande krypande tillbaka till mitt ex så fort jag ska läsa bloggarna jag prenumererar på, eftersom jag ännu inte hittat en liknande på Forefox. Hjälp någon!

Det blev genast väldigt roligt att vara otrogen mot min webläsare...

Titta vad mycket roligare det blir att vara inne ute på nätet när det är lite söta rosa dekorationer, de ser riktigt goda ut cupcakesen =)


Vad har du på ♥ ?
Postat av: Emilie

Jag har gjort precis som du, det man kan göra för att snabbt komma åt sina favoriter är att lägga dom på FoxTab, knappen som är precis till vänster om adressfältet. Det är lite meckigt tror jag att lägga in sidorna där, men det funkar bra sen, inte likas bra som explorer favorit knapparna men dugligt. :) lycka till

2010-04-08 @ 10:30:48
URL: http://emilieolukas.blogg.se/
Postat av: eve

kul att du valde samma som mig.. fast vi inte visste det haha... av alla de man kunde välja.

2010-04-08 @ 19:23:32

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0