Gårkvällen.

Igår firade vi Ebbas födelsedag på Dammgatan. Hon fick välja mat och om hon väljer mat så faller det även mig i smaken =) Det blev grillspett och pommes/bakad potatis. Paketutdelning och sen var det tyvärr HV för hela slanten. Jag är ju bara supporter när de vinner SM-GULD så jag höll mig i bakgrund tills dess att de vann. Då blev det fest och stackars Lukas blev livrädd när alla skrek i huset.



Ebba öppnar paket. Lukas är en cool kille. Fidde är en glad kille. Sist men inte minst, Kusingos.


Vid 22-tiden körde jag in Fidde och Richard så de kunde fira med andra HV-fans. Det hade nog varit kul för han var grymt glad när han kom hem med nattbussen.

Grattis Ebba! Grattis HV71! Grattis Lisabeth som slipper en surpuppa!

Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0