Dags för nästa galna helg

Nu när man precis har vilat upp sig och snart packat upp efter helgens bröllop och tjo och tjim, så ska man börja ladda om och packa på nytt. Pust.

Jag har varit helt utpumpad i vecka och det är bara jag, undrar hur Joanna och Per har känt sig? Kan säga att det var inte rätt att börja med Psykologi-lektioner det första man gjorde i skolan, jag fattar ingenting och hade ingen som helst chans att hänga med. Får hoppas att jag kommer in i skol-plugg-koncentrations-känslan igen snart.

Jag har dock hunnit med att baka vaniljdrömmar och maränger i veckan, oo, det är så gott. Sen igår fick jag ett ryck att grädda tjocka pannkakor. Det är ju dundergott det med. Under tiden smeten stod på jäsning så kom morbror Bosse och hans pojkvän Henrik på besök, så smeten jäste för mycket.









Så nu gäller det alltså att ladda inför imorgon så vi drar iväg till Hökensås för att fiska, grilla, äta och festa med mera. Så ner packas underställ, gummistövlar, regnkläder och VARMA KLÄDER. Det svåra är bara att komma på saker att äta till mig, jag är ju så kass på att hitta på smidig mat. Tror vi bestämde igår att jag skulle göra kycklingspett och ta med på dagen och sen ska jag käka räkor och kräftor och något kycklingspett på kvällen. Mmm, så gott.

Nu ska jag packa...

Vad har du på ♥ ?
Postat av: adisa

hej :)

2009-09-09 @ 17:06:39
URL: http://mekicadisa.blogg.se/

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0