Just nu känner jag FRUSTRATION inför en uppgift i psykologi och jag var bara tvungen att skriva ner mina blaj-blaj-känslor jag har för stunden.





Det är så mycket jag vill ha sagt, men kan inte få ner det skriftligt. Jag kan inte knyta ihop det jag skrivit eller det jag tänker, så att man förstår hur jag menar, jag kan inte knyta ihop det så det får en betydande mening. Jag kan fortfarande inte förstå hela uppgiften. Jag förstår inte innebörden i uppgiften. Jag förstår inte varför det ska vara sån jäkla brått men allting, tänker jag för mycket? Är det därför jag inte får ihop det eller kan samla mina tankar? Jag tycker det är skitsvårt, det bara låser sig. Jag kan inte få fram ett ord eller en mening. Samtidigt vill jag bara bli av med det…


Vad har du på ♥ ?
Postat av: mamma

Psykologi har aldrig varit min starka sida. Hmmm

2009-10-16 @ 14:50:19

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0