Filmtips

För er som missat "Inside man" på tv, som gått säkert 10 gånger det senaste året på olika kanaler, så tycker jag att ni ska se den nästa gång den dyker upp. Om du gillar filmer i stil med Ocean's eleven så är detta en film för dig. Jag fullkomligt älskar den.
Första gången Fidde sa åt mig att titta på den för den är "skit bra" så trodde jag till en början att det kommer la sluta i en atombomb eller alienattacks eller något liknande som alla Fiddes andra "skit bra" - filmer gör.

Den är från 2006. Denzel Washington och Clive Owen spelar huvudrollerna. Se den!







Waiter: May I take your hat?
Keith Frazier: No, you may not! Get your own.

Alltid lika kul, tycker vi. Haha.

Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0