Dröm

Denna morgonens dröm var skum, rolig och sorglig.

I drömmen blev jag uppvaktad av gamla "kärlekar", och det slutade med att jag åkte till visingsö, av alla ställen, för att berätta hur jag kände, à la american movie. Jag blev ovän med många. Tjejvänskapen fick ett abrupt slut. Axel var med i drömmen, berättade många fina saker. Det var en konstig tid, det kändes som när vi gick i nian allesammans MEN Fidde var med?!
Ja drömmar kan vara konstiga. Jag gillade drömmen på ett sätt men jag känner mig olustig nu, jag vet inte men det kändes bara så konstigt allting. 

Jag undrar vad denna dröm kan betyda. I psykologin satt jag igår och försökte skriva ner en dröm som jag sedan skulle tänka igenom vad den betydde. Och nu kan jag inte låta bli att undra vad denna dröm betyder.
Vad tror du?

Vad har du på ♥ ?
Postat av: adisa

att fidde är the love of your life, ifall det var det det det handlade om. och trots at han inte passade in (eftersom det var nian) så var han där. alltså e han the love. vad sa axel då?

2009-10-14 @ 14:16:24
URL: http://mekicadisa.blogg.se/

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0