Vilken dag

Detta dygn har varit en känslomässig berg och dalbana, gråt, panikångest, glädje och lättnad.

Från

 • Panikångest när jag ska sova, så Fidde får hålla om en gråtande Tinna.

Till

• Övervinna dum-känslan i magen och åka till skolan.

Till

• Komma till en lektion där prov uppenbarligen stod på schemat, Tinna visste inget om detta. Så paniken återkom och jag fick lämna in ett tomt prov tillsammans med ett samtal med läraren.

Till

• Få info om en kurs jag kommer att läsa nästa termin, och inte nu. Vilket var en stor lättnad!

Till

• Få reda på resultat på två prov jag tidigare gjort. Historia G och Geografi MVG. Jag är mycket nöjd över båda resultaten då historian var jättesvår.

Till

• Att ha fixat så nästa termin är fullspäckad av studier. Kurserna är bestämda och skall endast ansökas om.

Till

• Att få reda på att nästa uppgift i geografin inte blir lika tuff som den verkade från början.
(allt löser sig bara man pratar med läraren, har Fidde lärt mig. Och det stämmer!!)

och slutligen  

• Får jag reda på att vi har ett stort prov i geografi innan jul =(



Imorgon blir en lugnare dag, hoppas jag!

Vad har du på ♥ ?
Postat av: Anonym

Vad vore livet utan berg o dalbanor. Se bara till att du är fastspänd ordentligt. Stor kram // papps

2009-11-25 @ 19:51:54

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0