Skrivkramp

Jag har förkortat det jag läst i tre böcker på 9st handskrivna A4-sidor, skrivit och skrivit och skrivit. Ont i handleden nu. Inte riktigt klar, men snart så har jag allt på samma ställe och jag kan börja att skapa mitt arbete om Första världskriget; orsaker, vad som hände och dess följder. Jag har letat upp mina gamla skrivböcker från högstadiet. Man har väldigt mycket uppskrivit där har jag kommit på, mycket man kan ha nytta av faktiskt. Jag älskar att titta på min SO-skrivbok från 9an. Jag hade prytt den med Göran Person och hans uppmanande tal till de som skulle rösta om euron. Jag vet att några fler hade honom påklistrad på sitt skrivblock, minns inte om det var Sarah och Evelina eller?




Han är så charmig på bilden med, med glasögonen sådär chickt i mungipan.
Man kan bara höra honom säga "Har DU bestämt dig?",
 innan han sätter glasögon-pinnen, nöjt tillbaka i munnen.

Inte sant?!

Vad har du på ♥ ?
Postat av: Sarah

Haha, jag tror att jag hade honom också. Men på en röd skrivbok. Det var tider det!

2009-05-05 @ 15:09:17

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0