Nyfunnen kärlek

Jag satt och kollade på "Berg flyttar in" nyss och då flyttade hon in hos Niklas Strömstedt. All min kärlek kom tillbaka, jag mindes tillbaka när jag sjöng sönder "En väg till mitt hjärta" på mamma och pappas LP-skiva när jag mini-liten. Nu fick jag en sån kärleksrusch och bara vill lyssna på Niklas alla goa låtar. Visst en del är kanske lite töntiga, men de är liksom mmm. Jag vet inte vad det är men jag bara gillar honom.












Sen har jag kommit fram till att Niklas och Martin, som vi träffade på resan förra året, är väldigt lika varandra.
Eller?





(Hoppas inte Martin blir sur, jag menar inget illa. Det är ju en komplimang!)

Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0