Inte kul längre

Jag såg den här rosett-frisyren först på Foki's för ett tag sedan, och tänkte coolt en sån ska jag testa göra när jag fått lite längre hår igen.



MEN när jag idag tittade in på Blondinbella's blogg så ser jag att hon varit inne på Foki också och snott samma "instruktionsvideo" och då blev det genast inte kul att göra den längre...
Då blir det bara att man härmar Blondinbella, och kära vänner det vill jag inte!  Det är kul att läsa, avundas hennes framgång och skratta åt hennes blogg men att bli som hon, härma och göra allt som hon gör vill jag inte.

Så tråkigt, tycker frisyren är skit cool annars.

Vad har du på ♥ ?
Postat av: Anonym

Jag såg denna igår på Sofies mode hennes syster blogg.. Älskar verkligen denna frisyr!! den tycker jag skulle vara söt om du hade till den fina klännigen du ska sy upp i Thailand och ha på Joannas brölopp=) KÖR PÅ DET

2009-05-13 @ 18:28:25
Postat av: Johanna

den är jätte fin. såg den först för exakt 1 år sen och 2 veckor sen =)Ska be att frisören visar mig hur han gör den när jag förlänger mitt hår.

2009-05-13 @ 21:48:01
Postat av: Kajsa

äsch då, det är ju Lady GaGa du härmar!

2009-05-14 @ 11:54:06

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0