Vila innan födelsedagen =)

Hela dagen igår eller från halv elva på morgonen till kvart över fem på eftermiddagen var jag, Fidde, Rickard och Emilie i stan. Fidde agerade chaufför och jag sällskap. Emilie och Rille agerade shopaholics. Det var kul, lite surt att man inte får eller kan handla något själv nu när man ska spara, spara, spara. Men Fidde handlade i alla fall en ny växt och lite mat till oss. När vi var hemma vid halv sex tiden så var vi så sjukt trötta. Jag orkade ingenting. Åkte upp till mamma och pappa en snabbsväng och sen kastade jag mig i soffan, på med vetevärmar-tofflorna och på med Zon-creme på ryggen (jag har förbannat ont i ryggen) och njut av tre olika filmer samtidigt (vi kunde inte bestämma oss vilken vi skulle se).

Söndag brukar vara min vilodag, dagen då jag inte göra någonting och är allmänt uttråkad. Men idag är vi bjudna på fika hos Emilie och Rickard vid tre - fyra tiden, vi kommer nog gå dit runt fyra - halv fem så vi slipper hjälpa till och bygga ihop det de köpte igår ; )
Men sen efter vi varit där så jag vila, läsa, sticka, kolla på Beck och SOVA. Imorgon ska jag nog göra detsamma och försöka plugga lite, jag måste ju vara uppvillad tills tisdag. Då är det ju min födelsedag...den kommer nog vara lång och tråkig då jag ska gå runt och dega hela dagen ensammen.

Jaja...jag ska lägga mig och läsa lite nu igen, det värker så i min rygg av att vara uppe.


Vad ska ni göra idag, Söndag, den tråkigaste dagen i veckan?

Vad har du på ♥ ?
Postat av: Lisabeth

Jag behövs inte firas, men om ni så hemskt gärna vill så kan vi ta de på torsdag!

2009-03-08 @ 18:56:28

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0