Utmattad, stressad, less och uttråkad

Just nu är det väldigt tungt med skolarbetet. Jag ser inget slut på det. Jag har fullt upp i varje ämne! Och det är inga små uppgifter, utan sånna som tar tid, energi och engagemang! Just nu har jag inget av de att ge, och det suger. I och med att jag inte kan ge fullt så blir jag stressad av att jag inte kommer att hinna. Eftersom jag har två böcker på halsen som jag ska läsa på mindre än två veckor, så är jag helt knäckt. Jag tycker docck numera att det är roligare att läsa än jag gjorde sist jag gick i skolan men jag läser fortfarande jätte sakta. Därför har jag ju börjat med ljudbok till brott och straff, det underlättar ju mycket.  Jag har skrivit upp en priolista i alla fall, i den ordningen jag ska göra allt så det blir klart i tid och den lyder...

  • "Brott och straff" - tankar, tycken och redovisning
  • Nationellt prov i Svenska - läsa igenom texterna till provet
  • Samhällskunskapsfrågor - Hur USA och Storbritannien styrs
  • "The happy prince" - tankar, tycken och redovisning
  • Skriva engelska uppsats om realism och victorian age
  • Historafrågor - Revolutionernas tid och senare prov
  • Religion - Prov i Islam, Judendom och Kristendom
  • Historia - Fördjupning på 4-5 sidor och prov

Usch jag mår illa.


Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0