Trött i huvudet

Jag har nu suttit sedan klockan 11 med historia frågorna. Med en kort paus då jag lämpade av lite tvätt hos mor och far. Jag har gjort 6 av 9 frågor. Kanske låter lite med 9 frågor men det är liksom inte frågor med Ja och Nej svar eller en mening till svar utan man ska berätta utförligt och jag är ju sämst på att banta ner saker till en normal nivå så jag har just nu skrivit tre A4-sidor på dessa 6st frågor. Men men det är ju min enda chans att visa vad jag lärt mig, i och med att det är en distanskurs så gäller det ju att ge gärnet på varje fråga. Jaja. Nu är jag i alla fall så sjukt trött i huvudet och även hur mycket jag än vill göra klart de sista tre frågorna så orkar jag inte. Jag hade tänkt att göra klart de idag så jag kunde börja på nästa kapitel imorgon men fan, jag orkar bara inte. Jag får fortsätta imorgon. Då har jag förhoppningsvis ny energi och kan komma långt. Så att jag kanske kan lämna in uppgiften på torsdag, två veckor innan det ska vara klart. Det är lika bra att ha det klart i fall man får massa andra tunga uppgifter i de andra ämnen! Jaja, vi får se hur det går.

Nu ska vi snart åka till Vaggeryd och hyra film.

Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0