Så fortsatte dagen...

Ja, efter vi fått våra biljetter bokade så lagade jag mat. Det blev fläskfilé inlindad i bacon och örtkryddade. Gott. Precis när vi var färdigätna så ställdes det till med ett impuls kalas, hade tänkt att bli firad på torsdag men Ida, Fanny, Sarah och Evelina kom förbi och åt ostbricka, chokladmousse och kladdkaka. Trevligt. Nu ska jag lägga mig i Fiddes famn och mysa av de sista timmarna på min födelsedag. Men först ska jag skriva i min födelsedagsdagbok...där skriver jag varje år, vad jag gjort och så. Det är kul att läsa =)




Var ganska populär på Facebook idag, hehe. Blev grattad av runt 30st, men vem räknar haha. Och massa grattis sms. Tack tack för alla gratulationer.

Nu ska det vilas.

Vad har du på ♥ ?
Postat av: Ida

Nej precis, vem räknar? (; Sötnöt.

2009-03-11 @ 08:39:46

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0