Nu slår vi ihop boken och glömmer den.

Japp, Brott och straff lästes eller lyssnades ut igår och idag redovisade jag den. Så nu ska jag bara lägga den bakom mig och det börjar se lite lite ljusare ut på min himmel. Ännu ljusare är det nog förhoppningsvis imorgon så jag gjort ett nationellt prov också, så slipper jag tänka på det mer sen.

Nu snart ska jag åka och hämta mitt födelsedagsbarn eller barn och barn, är man det när man fyllt 30? Men födelsedagsman! Sen ska vi göra smörgåstårta. Jag frågade igår vilken som var hans favorittårta för jag tänkte jag kunde överraska och baka den tills han kom hem, men då svarar han "smörgåstårta" och det är jag ju inte speciellt bra på att göra men vi bestämde att vi skulle göra en tillsammans idag. Vi får se hur det går och hur den blir. Vi hörs.

Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0