Födelsedagen så här långt...

Det känns inte direkt som en födelsedag. Paket har jag inte öppnat några, bara gett bort ett. Jag varit nämligen en sväng hos Evelina och lämnade av hennes födelsedagspresent som jag gjort färdig, kommer en bild på presenten senare. Sen gick jag hem igen och utanför dörren stod en blomma, som min pappa ställt dit, tack tack. En fin, stor gul ros, mycket vacker. Sen bar det av till affären för att handla lite fika om mamma skulle dyka upp lite senare för att fira mig. I min brevlåda fick jag bara en härlig räkning på 3195kr för min hörapparat, jippi! Varför skickar man den så jag får den på födelsedagen? Det tycker jag är himla elakt!

Sist men inte minst idag så har jag läst lite på skillingaryd.nu och där hittade jag den här roliga notisen...

"Titanicföremål säljs
På auktionsfirman Bukowskis i Stockholm ska i maj en del unika föremål säljas. Det är bland annat en klocka som tillhörde Malkolm Johnson från Björnaryd utanför Skillingaryd. Han var en av dem som omkom när Titanic förliste 1912. Detta berättar VN i dag. (07.34)"

Fatta coolt det var en från Skillingaryd som var med på Titanic. Jag är helpaff, så himla häftigt tycker jag. Om han överlevt tror jag han verkligen hade satt Skillingaryd på kartan =)

Vad har du på ♥ ?
Postat av: Anonym

Grattis! Ha en underbar dag!

2009-03-10 @ 15:21:34

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0