Chock-gråt

Fidde ringde för en stund sen och sa att pengarna som reserverades för vår Thailands resa kommit tillbaka på kontot igen och han bad om numret till henne på Kilroy som vi bokat hos. Han ringde och hon sa att hon skulle kolla med ekonomiavdelningen. Sen ringer Fidde tillbaka och säger att Thai-air har gått i konkurs, jag hörde på honom att han skojade men jag blev så chockad att jag började gråta och bara slängde av luren. Usch jag hatar att bli lurad så där. Jag hade ju suttit på helspänn i typ en tjugo minuter och sen kom det beskedet. Nu har jag äntligen slutat lipa men det gör fortfarande sjukt ont i magen.

Vad har du på ♥ ?
Postat av: Fidde

Förlåt älskling, va inte min mening att du skulle bli ledsen =D

2009-03-18 @ 18:00:56

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0