Äntligen klar.

Nu har jag suttit den sista timmen melllan 19-20 och gjort klart historia frågorna. Jag skrev ju innan att jag skulle gjort det i eftermiddags, men eh, jag somnade i någon timme. Men nu har jag äntligen gjort klart kapitlet "Upptäckternas och enväldets tid". Precis i lagom till att "Familjen annorlunda" börjar på tv4, det var gött det. Imorgon är det skola och engelska och svenska lektion på schemat. Sen när jag är hemkommen ska jag dra igång med "Upplysningstiden" med i historian. Gud vad mycket tjöt det har blivit om historia uppgifter nu på senaste, men det är det som rör sig i mitt huvud. Jaja. Hej hopp.

Vad har du på ♥ ?
Postat av: Johanna

Ja det stämmer. Ingen fara. Kram

2009-03-17 @ 20:33:19
URL: http://johannnaee.blogg.se/

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0