Skolan är slut

YES! En termin avklarad och jag tror att det har gått hyfsat bra, bättre än jag förväntat i alla fall! Idag skrev jag sista provet och det var i historia, dock var det inte min bästa prestation eftersom jag mått lite dåligt och haft problem med att plugga sedan vi kom hem. Men jag svarade på 7 av 10 frågor i alla fall och som mamma sa igår, det har gått bra hittills så det är okej om det går skit nu. Man kan inte vara på topp alltid, eller jag kan inte det i alla fall.

Nu har jag försökt hålla igång hela dagen, för jag hade nog gått och lagt mig för att sova efter det att jag skrivit provet. Men jag satte igång med Sims 3, shopping på Önska, lunch med Fidde och nu sist fick jag ett ryck och tvätta fönstrena. Det är ett otacksamt uppdrag, de är inte rena mer än en sekund typ, sen är det beläggning på igen =(

Nu ska jag återvända till Sims 3 tänkte jag =)

Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0