En vecka har gått

Jag har varit hemma i en vecka och hela veckan har sugit big time! Den har framkallat ångest, stress och uttråkníngen har varit maxad. Men samtidigt vill jag inte göra något, jag vill helst bara vara hemma och fixa och dona. I natt var en av de värsta nätterna också, jag kunde inte sluta tänka och sova. Vissa saker jag tänker på är sånt jag inte kan påverka och sånt som jag redan har påverkat, alltså inget jag behöver tänka på mer. Men varför ska jag hålla på att ägna min sovtid till att tänka på det?! Nu är jag ju helt slut och trött. Jag skulle plugga idag, men det finns ingen ork, lust och energi till det. Jag bara tänker på allt jag måste göra innan imorgon och allt blir bara värre. 

Sorry för detta hemskt tråkiga inlägg, men jag var bara tvungen att skriva av mig... 

Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0