Skaffa inte ICA banken!

Jag har fått för andra gången mitt konto övertrasserat av ICA banken! Det är inte jag som har övertrasserat det själv utan det är banken! De drar en årsavgift i förskott och därmed blir det övertrasserat (jag har aldrig så mycket pengar på mitt ICA - kort, eftersom jag är fattig) och inte nog med att det är minus en årsavgift på kontot de ska slänga till en övertrasseringsavgift och en påminnelseavgift. I februari låg fakturan på övertrasseringen på 277kr och nu idag fick vi en övertrasseringsfaktura på 621kr. Och alltså dessa minus är deras egna fel. Usch vad jag är upprörd.

Inte nog med detta jobbiga scenario så var det tufft på jobbet idag med...jag trodde att jag hade sluppit undan den jobbiga kunden på Comptech men icke idag kom slaget att jag ska de närmaste fyra veckorna spendera tid vid den jobbiga maskinen och de hårda reglerna. Som sagt jag trodde jag slapp för att jag för något år sedan sa nej, men nya chefen hade nya planer. Men mycket, mycket har ändrats sen sist och det har blivit lite enklare och jag tror och hoppas jag kommer att överleva i sommar.


Känner att öronen tagit stryk idag, tjut, pip och surr...

Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0