Orkar inte skriva

Nu när jag jobbar blir bloggen lite lidande, visseligen skriver jag inte såå jätte ofta annars heller men nu blir det bara mindre. Jag orkar liksom inte skriva något och det finns inte mycket att skriva förutom att jag mår skit och tycker att jobbet är psykiskt påfrestande så jag kommer hem efter jobbet och bara vrållipar av trötthet och stress. Jag försöker att intala mig att det bara är för en kort tid och att jag inte ska stressa upp mig så över allt, men det jag intalar mig själv i sånna lägen lyssnar jag inte på. Jag lyssnar enbart på mig själv när det handlar om att stilla mitt shopping-begär!

Så efter en skit-tuff vecka så drar jag, Fidde, mamma och pappa till Karlshamn imorgon för att gå på Magnus Uggla's revy. Jag är inte sååå förtjust i Uggla men jag kände att jag bara behöver komma bort på lite semester så det ska bli riktigt kul tycker jag.

Vad ska ni hitta på i helgen?

Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0