Silversmide

Idag började Silversmides kursen igen och jag och Joanna skulle varit där men Joanna var ganska upptagen på skolarbete och det är jag egentligen med så det gjorde mig inget. Vi hinner ju med senare det är ju lungt. Men jag tänkte visa det jag hann med och göra förra terminen. Jag har inte kunnat visa allt innan eftersom det mesta har varit födelsedagspresenter och julklappar, men nu så är sånt slut så nu kan jag visa.




Min första ring



Hjärtan-ring med stämplen T och F inuti för "tinna" och "fidde"



Ring till Amanda



Öronhängen till Kajsa



Öronhängen till Stine



Halsband till svärmor



Halsband till mamma



Öronhängen till Sarah

Den nya terminen kommer jag att försöka göra en ring till mig själv, göra klart ett armband jag började på förra terminen och sen får vi se vad tiden räcker med. Kanske en och annan födelsedagspresent hinns med ;)

Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0