Lättad

Jag är så himla lättad över att dagen är klar och att det känns så himla bra. Fidde försökte trösta mig så mycket han kunde igår med typ "det löser sig med allt", "det blir hur bra som helst", "du klarar detta" och ja ni vet typ samma visa hela tiden och fick pushar på bloggen med såg jag nu =) Och det gick ju hur bra som helst med, men det är liksom inget jag kan känna innan. Jag verkligen tycker det ska bli jätte kul och idag på den andra lektionen, Svenska, så började vi lite smått, alltså pang på direkt. Då kändes det verkligen kul. Engelskan var ju lite småstart, men det ser ljust ut. Jag är ju intresserad av alla ämnena nu så då blir det ju en helt annan grej, än som de var i gymnasiet. Ser jätte mycket fram emot Samhällkunskapen, Historian och Religionen på torsdag. Positivt tänkande. Nu ska jag researcha inför arbetet i svenska som jag ska ha inlämning om om någon vecka.

Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0