Första uppgifterna avklarade

Ja nu har jag äntligen blivit klar med de första uppgifterna jag fick för en vecka sedan i skolan. Det har tagit ett tag att komma igång igen efter flera års uppehåll av studier. Jag minns inte hur man lägger upp arbetet, hur man söker information och hur seriöst allt måste vara. Jag har kämpat under hela veckan. Nu äntligen är jag klar med tre uppgifter. Jag har fått mycket råd och hjälp av Fidde, känns bra och ha någon man kan gnälla och gråta ut på, för det lär det bli en hel del av.
Sorry älskling!

Sen visst jag är klar och det har jag oroat mig jätte mycket för om jag ska hinna med och allt. Sen nu kommer det värsta, väntan på resultat, väntan på att bli bedömd, ut dömd från första början i värsta fall. Blää. Jag kräks. Jag måste koppla av nu. Snart ska det sovas och imorgon ska det pluggas lite smått annat, träffa Fanny en sväng, tvätta och sista men absolut inte minst, äntligen Silversmide igen! Jippie.

Vad har du på ♥ ?
Postat av: adisa

det kommer gå kanon ska du se!

2009-01-21 @ 10:59:20

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0