Torsdag

Helloo.

Idag har jag hunnit med en hel del igen. Jag var ute och gick med Lotta vid tio. Vi var ute och gick i nästan två timmar....sen fikade vi lite =) Vid kl. 1 kom Sara och då fikade jag lite igen. Verkligen bra att jag varit ut och gått. Haha. jag fick en fin ring av märket Dyrberg/Kern av Sara i födelsedag och julklapp. Haha. En aningen försenad present. Men jag gav ju henne med hennes födelsedagspresent men men. Sen kom pappa förbi och tog en fika med och samtalade lite med mig och Sara. Sara åkte hem för en stund sen och nu har jag hunnit gå och hämta sista paketet från Halens, med skorna i. DOCK är de rosa helt konstiga. De passar inte, världens konstigaste passform på dem. Så det blir att skita i dem och endast ta de svarta. De rosa skorna är som båtar, speciellt där fram. De svarta är lite konstiga i hälen men det är överkomligt. Igår innan silversmide kursen så hann jag går förbi Acleja eller vad den "nya" blomsteraffären heter och köpte upp mitt presentkort jag fick i julklapp. Köpte denna snygga vasen och dessa fina tulpaner =)


De nya skorna


Ringen jag fick av Sara


Tulpanerna och den snygga vasen

Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0