Tisdag




Jag är inte riktigt lika hyperaktiv idag som jag var igår, allt går i lite långsammare takt men jag har ändå hunnit med en hel del. Efter jag skjutsat Fidde till jobbet och diskat, så började jag göra lite skolarbete, förberedde ett arbete som ska vara klart vecka 9. Det känns skönt att fått igång det och det är inte mycket som skall läggas till, gött. Så då var ämnet för dagen avklarat. Nästa uppgift var att göra piroger. Said and done. Samtidigt som jag höll på med pirogerna kände jag att det började lukta illa från toaletten igen. Jag fattar inte är det jag som har otur med lägenheter med konstiga avlopp för här luktar det med. -Vill tillägga att jag inte hade gjort mina behov på toaletten innan, så det var inte därför det luktade!- Det är en sån sur bajamaja doft. Så jag började rensa duschavloppet, för jag tycker att det är därifrån det kommer. Jag tycker fortfarande att det luktar, jag fattar inte. Sen blev det lite tajt om tid men jag hann precis bli klart innan jag skulle på återbesök till Audionommottagningen. Kom lite försent och var där i typ tio minuter. Åkte till blomsterlandet och velade fram och tillbaka mellan massa fina blommor och krukor.

Men det blev till slut bara denna som jag egentligen åkte dit för. Hehe.




Så nu vet jag inte redigt vad jag ska göra...det finns massor som behövs göra men orkar jag?



(Har du gjort piroger än, Joanna? Jag kom på sen när jag hällt hela ägg att jag kunde gjort till dig med. Sorry)

Vad har du på ♥ ?
Postat av: Joanna

Nä, det har jag ju inte...o inte pallar jag idag heller...men men!!

2009-02-12 @ 17:06:27

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0