Sjuk dröm

Usch jag drömde en sån sjuk sjuk dröm i natt. Jag vet inte vart jag fick allt ifrån men men. Jag drömde att Adolf Hitler fortfarande levde och att jag, min syster och min moster skulle döda honom med hjälp av en kamera... Ja, ni hör ju hur sjukt det låter. Vi lyckades, och efteråt fick vi panik över att de skulle komma på att det var vi och mamma ringde och grät och hade sig i telefonen. Pappa försökte hjälpa oss och till slut så blev allt ÄNNU sjukare. Det var jag, joanna och en massa andra tanter som sprang upp i ett hus, vi blev jagade. Huset som höll på att välta, gjorde det ju svårare för oss att ta oss upp till taket men vi kämpade, slängde ner massa saker på de som jagade oss, så som olika flaskor, människor som stod i vägen och mat. Det var en affär som vi sprang i. Till slut kom vi upp till taket och där helt plötsligt var det en hund som var till hälften en människa... Det var ltie tjafs där uppe men till slut kunde vi komma ner från huset för det var lugnt på marken och vi kunde komma hem. Sen vaknade jag. Wierd.

Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0