Sagt och gjort

Nu har jag skrivit provet och det tog mig två timmar. Jag skrattade lite för mig själv när läraren sa att vi hade fram tills halv elva, eller längre om vi behövde. Menar två timmar på ett prov, hello?! Men själv satt jag där till 10.25. Vem skrattade då? inte jag. Det kändes inte så där jätte bra precis. Svårt som attan och sen så kändes det som att någon tjuvtittade och skrev av. Men kan ha misstagit mig. När man sitter där och har prov så är det värsta jag vet när man är snorig som jag är idag och sitter och snörvlar och har sig. Två andra saker jag tycker är pinsamt när det är så där tyst är när magen kurrar konstigt och när man gäspar och halsen låter konstigt. Mycket jobbiga saker minsann. Jag känner att jag verkligen håller på att bli sjuk, jätte jobbigt =( Huvudvärk och tjock i huvudet och ögonen gör ont och till sist nästäppa. Jag ska lägga mig i soffan och vila ett bra tag nu. Förmodligen kolla på Vänner avsnitt. Jag kan aldrig få nog av dem.

Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0