Impuls

Fidde fick någon jädra impuls pil i arslet innan. "Jag känner för att spendera pengar, hänger du med till Vaggeryd och köper en kamera?" Menar det är inte ofta man får höra den där första meningen så det var liksom bara att hänga på. Haha. En kamera blev inhandlad och det är nog en bra en med. Canon.

En annan sak med, jag håller på att leta upp en vettig köksassistent, elvisp och ångstrykjärn. (ja, mamma och pappa jag kan gott önska mig något av det i födelsedagspresent =) ) de är sjukt dyra. En kökassistent, kökmaskin eller vad de heter går ju loss på 2000-5000kr. Menar trodde inte de var så dyra. kansek finns någon billigare någon stans. Elvisp är akut, om jag ska till stan i morgon ska jag köpa det. Jag har en jag köpte på Gekås i somras men, eh, degen, smeten, det man vispar rulla rupp sig på visparna och åker in i själva låset när man låser fast visparna och sen torkar degen där (för det går inte att få loss) och nu är det som någon himla marakass, skramlar som bara den av gamla rester av deg och smet. Ni hör ju, jag är ju i akut behov av en elvisp. De var nog det enda av min önskelista jag har råd med själv, kostar typ en två-trehundra på Elgiganten så det får det bli.

Nu ska jag titta på Criminal Minds.

Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0