Det stora misstaget

Efter att ha tittat på vänner avsnitt i några veckor nu, så satte jag igång en säsong av sex and the city i helgen. Jag satte igång en säsong utan att tänka på vilken säsong det var, så klart att jag satte igång den sääsong jag hatar mest av dem alla för den är så bra, sorglig och det gör förbannat ont. Jag valde säsong fyra och ni som känner till Sex and the city vet att det är i denna Carrie och Aidan blir ihop igen och det blir riktigt seriöst. Jag tycker att Aidan är rätt man för Carrie, vare sig alla andra tycker att Big är det. I respectfully disagree. Jag vet inte om jag kan fortsätta se säsong fyra, så känner jag varje gång jag sätter igång den. Den är så bra så jag måste se den, men det gör så ont. Hehe. Jag kommer att göra det så jag slipper sitta och plugga, ingen ork till det just nu.



Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0