Dålig känsla

Både igår och idag har jag haft en sån där jobbig känsla. Inget är kul, inget känns bra. Jag känner mig fet, ful, äcklig och ledsen. Jag har inte lust att göra något, fast jag vill egentligen göra något jätte kul!. ÅHH. Blir galen. Idag har jag ändå försökt liva upp mig lite. Shoppade lite cult - saker på mimmi's magasin, för att jag skulle bli lite gladare, inte  ens det funkade. Sen nu när jag kommit hem har jag duschat och rakat benen, ja, jag är en sån äcklig tjej som känner att på vinter halvåret behöve rjag inte raka benen sååå ofta. Det fryser inte lika mycket om benen heller om det är hår där =) Jag känner mig fortfarande nere, sugen på något gott, men vad är det?! Det är inte "lingonveckan" heller så jag har inte det att skylla på =( Suck och stön. Jag ska gå och gräva ner mig i sängen och läsa eller sova nu. Tjipp och hej.



Vad har du på ♥ ?
Postat av: Johanna

Jätte fint sett. Jag har med köpt ett sånt fast mina går i vitt och rosa. Dom funkar verkligen över allt.Jag tror alla känner så ibland, så som du känner idag.



Kramar

2009-02-24 @ 15:49:35
URL: http://johannnaee.blogg.se/

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0