Bättre tankar - många bollar i luften

Yes box, idag är det andra bullar än gårdagen. Jag var uppe med tuppen, typ! Klockan 8 i alla fall. Klockan 9.15 åkte jag upp till mina föräldrars hus för att plugga seriöst. Jag har kommit en bra bit, men itäs a long way to go. Det börjar bli intressant i alla fall. Om några minuter ska jag åka och hämta Richard (Fiddes bror) och Luke the man (Fiddes brorson) för att köra de till Vaggeryd för klippning och jag ska till skolan för att möta upp Ewelina och byta lite ord och få en bok.

Efter det ska jag gå ärende på Önska, Systemet och affären för att sedan åka tillbaka till mamma och pappas hus för att fortsätta plugga i några timmar innan jag återigen sätter mig i bilen för att åka till stan och handla på Ica Maxi och sen ska jag vidare till Isabelle. Vi har inte träffats sen vi jobbade ihop i somras så det ska bli skit skoj och ses igen och mysa med glögg. Kul att det äntligen blir av =)

Imorgon ska jag hälsa på min vän Emelie. Sen på eftermiddagen ska jag ha förfest för min gamla klass för att sedan tillsammans gå till järnvägshotellet för att träffa de andra klasserna och partaja hela kvällen.

Söndag vankas plugg återigen och förhoppningvis ett avbrott med promenad med Emilie, Lucke och Tösen.

Måndag - vila och baka julgodis och laga laxtartar.

På tisdag tror jag att jag ska busa och klä granen, har aldrig någonsin klätt granen så "tidigt" förr men nu när jag ska ha gäster på kvällen tycker jag att det skulle passa med en julgran också. Det blir Fiddes syskon på glöggfika. Mysigt mysigt. (Det blir mycket glögg i år, men de tär ju såååå gött)

På onsdag så ska jag städa och slappa för att senare på kvällen vara taggad för att fira mamma och pappa som kommit hem från semestern och sen äta god julmat. Sen så ska jagh få sova i min gamla säng, oooo vad jag längtar.

Sen på torsdag vet jag faktiskt inte vad jag ska göra...Mohaha.

Vad har du på ♥ ?
Postat av: mamopap

Later mycket bra. Bara positiv stress eller no stress som de sager pa Cabo Verde.

2009-12-18 @ 23:20:48

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0