Fortfarande säng/soffliggandes

Usch, vad det är tråkigt. Jag ligger fortfarande i sängen och försöker sysselsätta mig med tv och internetsurf emellan sömnattackerna. Det känns inte som att jag har något feber men jag är fortfarande inte 100%. Det tar på krafterna att vara sjuk, det är konstigt för man gör ju inte speciellt mycket när man är sjuk. Dock att hosta, nysa och snyta sig är fruktansvärt ansträngande. Halsen och nacken gör jätteont också.


Bläääh. Jag får så dåligt samvete när jag tänker på att jag lovade att jag skulle jobba denna och nästa vecka och så ligger jag sjuk nästan hela första veckan. Ja, jag vet, det är inte mitt fel att jag får feber, halsont och förkylning men det känns ändå förjävligt. Jag kan inte låta bli att lipa lite för det också...

Vad har du på ♥ ?
Postat av: Isa

åh stackarn! hoppas du kryar på dig snart!! kramar

2009-08-20 @ 18:00:07
URL: http://isabelleemilsson.blogg.se/

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0