Valborgsmässoafton

Ja, det är det idag. Jag och Fidde ska bjuda Emilie och Richard på mat hemma hos dem, hehe. Tänkte vara tråkig och göra mina vanliga kycklingspett, men det är gott tycker jag. Jag ska kila till affären nu och handla massa för Fiddes pengar =) Ne, bara det nödvändigaste till maten.

På menyn står:

Marinerade kycklingspett
Klyftpotatis
Härlig sallad med blandade blad i, tomat, gurka, rödlök, oliver och feta ost.
Tzatziki
Guacamole
Creme fraiche- sås
Räkor
...och mina hembakade bröd

Till efterrätt blir det chokladfondue men jordgubbar, ananas, äpple, banan, physalis och vindruvor.

Jag hoppas det ska smaka.

Vad har du på ♥ ?
Postat av: Pappa

Det låter jättegott :)

2009-04-30 @ 20:33:41
Postat av: adisa

det får du gärna bjuda mig på nån dag :)





a de gör han, visst e de sjukt att ja missat att han bor i samma trappa som jag. hah

2009-05-01 @ 14:47:42
URL: http://adisam.blogg.se/

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0