Gifta

Ja, jag kom ut och gick ändå idag, kom hem för en timme sedan typ, ännu en powerwalk på ca en timme. När man väl kommer iväg känns det så mycket bättre!

När jag tittade i brevlådan så såg jag att vi fått våra nya kort från Ica-banken. Fidde har ansökt om att hoppa på mitt bankkort, så nu är vi riktigt "gifta" som syster sa. Ett gemensamt konto på ica banken, oj oj oj. Det skummaste är att jag fick ett nytt kort och en ny internetdosa och allt och ska typ betala en ny årsavgift, helskumt. Måste ringa dit imorgon. Jag har redan betalt min årsavgift för detta året och när jag ansökte var det första året fritt. Så mig ska de inte lura!

Nu ska jag fortsätta med maten. Hej o hå!

Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0