En månad kvar...

tills jag och Fidde sätter fötterna på planet mot Thailand. Det ska bli så gött för då har jag nästan gjort klart min första termin på komvux och jag kan förhoppningsvis koppla av i två veckor och bara ha det skönt. Jag längtar så, dock har jag den värsta resfebern i mitt liv, jag har aldrig varit så här orolig och nojig. Konstigt, konstigt! Men det ska nog gå bra, det brukar det ju göra!


Reseplanen är:

  • Flyg Bangkok - Koh Samui
  • En natt Koh Samui
  • Båt Koh Phangan - någon natt där
  • Vidare till Koh Tao - någon natt där
  • Tillbaka till Koh Samui för att sova någon natt
  • Flyg Koh Samui - Bangkok
  • Bangkok - två nätter innan hemresa.

Eventuellt hoppar vi över Koh Phangan om det känns för stressigt!


Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0