En feel-good dag

Japp idag är verkligen en sådan dag. Dock började den lite knackigt. Försov mig, missade tåget, rusade iväg mot Fiddes jobb för att låna hans bil, men på vägen stötte jag på Ubbe som erbjöd sig att köra mig så jag var inte den som är den så jag lät honom göra det. Kom några minuter försent men men. Hade trevliga två lektioner och det verkar som att jag gör bra ifrån mig på mina inlämningar, Johan har inget direkt att kommentera på dem säger han. "inga nyheter är goda nyheter" brukar man ju säga och jag säger att det är bra detta. Fick skjuts av Ewelina till Mimmi's magasin där jag inhandlade en duk och två påsk cultsaker. Sen när jag kom hem väntade kläder på mig i brevlådan, en klänning och en kofta. Klänningen tror jag kommer bli en sommarhit för mig. Har på mig den redan och den känns wonderful. När jag provat kläderna så kände jag mig äcklig så jag duschade och rakade benen för föörsta gången på typ JÄTTE länge. Oh, vad fräsch jag känner mig nu. Sen filade jag och målade mina naglar. Allt känns toppen, vädret är helt underbart  och nu ska jag och Fidde åka till Jönköping för att handla inför hans fest. YES!

Ha de gott allesammans.


Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0